Olen tässä jo pidempään seurannut puhelinliittymä/nettiliittymä mainontaa ja tähän liittyen kuunnellut mitä eri liittymien käyttäjät olleet mieltä.
Mainostetaan pakettihintaan kuuluvaksi sitä ja tätä eikä maksa kuin xxx euroa/ kk..
Eipä sitten kuitenkaan kerrota että sen kuukausihinnan saattaa ylittää jokin numerokysely tai muu yllättävä asia mitä et osannut ajatellakkaan. Eli eihän se pidä paikkaansa vaan maksatkin enemmän.. tätä tekee esim dna,saunalahti,telia/sonera ja uudempi MOI operaattori liittymillään... aina tulee jotain yllätyksiä laskuun
(.En kyllä mitenkään voi suositella noita operaattoreita. Ja kun ei ole kunnon emaili osoitteita niillä että voisi lähettää viestiä kun ei puhelimitse saa kiinni useinkaan.Vaikka väittävät että ovat parantaneet asiakaspalveluaan)
Minäkin olen moneen kertaan kysynyt että onko varmaan tämä summa vain kerran kk:ssa??? Aina vastataan joo on se. Ei pidä paikkaansa. Pitäisi jokaisen meistä vaatia selkeyttä siihen että mitä mihinkäkin oikeasti kuuluu ja SE MIKÄ EI KUULU. Operaattoreille tiedoksi: selkeyttä ja se pitää näkyä jo tilatessa liittymää tai suoramyynnissä myyjän kerrottava asiat.
Ja eräs asia vielä on laskutus. Moi liittymässä siinä mielessä hyvä että menee suoraan tililtä. Mutta muilla onkin sitten toinen juttu. Tuonkin takia säilytän laskujani pidemmän aikaa että voi tarkistaa maksetut laskut ja sopimukset myös. Kuinka moni lukee sen sähköisen sopimuksen...tai säilyttää sitä...!!!! Ei varmaan kovin moni.
Muutamia kertoja on käynyt niin että on sama lasku tullut paperisena vaikka just maksanut sen sähköisenä. Eli tarkkana saa olla. Ja jos useinkin vaihdat liittymää..
Sonera on tässäkin asiassa kunnostautunut että lähettää olemattomia maksumuistutuksia ihan kuin henkilöt siellä eivät keskustelisi keskenään ja tiedot eivät ole ajantasalla. Dna seuraa hyvin perässä kehu tässä sitten hyvää asiakaspalvelua!!! DNA:sta voisi tähän kohtaan mainita että niin tänään 16.3.2018 kehuttiin kuinka perheystävällinen firma on ! Mutta asiakas palvelua se ei edelleenkään ole parantanut...
Ja vielä sekin että siellä silloin tällöin muutettu tilinumeroita niin voi jopa mennä väärälle tilille.Tai mulle ei ole edes tullut joskus laskua ja sitten väitetään että lähetetty on niinpä...(minä en ainakaan usko näiden väitteisiin pätkääkään vaan uskon siihen mitä mun emailissa tai postilaatikossa on)
Kun me olemme näköjään sellaisia ettei kovin moni edes viitsi valittaa kun ajattelee ettei se kuitenkaan auta.. Minä ainakin PUUTUN EPÄKOHTIIN kun tiedän olevani oikeassa.
Ja kerron julkisesti sen myös etteivät muut koe samaa epäkohtaa tai muuta ongelmaa..
Toivon todella näiden operaattoreiden muuttavan tapojaan..
Ja tämänkin tekstin osuvan jonkin ns "asiakaspalvelijan" luettavaksi.
Tähän väliin voin lisätä vielä SERGEL perintä yhtiön joka myöskin koettelee onneaan lähettämällä
turhia vaateitaan viattomille ja pahaa aavistamattomille asiakkaille jotka hyvässä uskossa ovat laskunsa maksaneet.
Ehkä tämä uusin liittymä vastaa sitten sitä mitä siitä annetaan ymmärtää jää nähtäväksi....
PALAAN ASIAAN!